16 februari

hej halla :)

felicia ar sjuk igen.. men nu togs det tag i det hela och hon akte till doktorn och hon har nu fatt fyra olika mediciner,knarkarn?! det var i af matforgiftningen och sen uttorkning som fatt bakterien att vara kvar i magen darfor den kommit upp flera ganger om.. men nu hoppas vi pa en langsiktig forbattring :)

var i vilket fall sjalv pa prktiken idag, ingen maria eller felicia men det gick relativt bra anda:) vissa trotsiga tonaringar orkar man inte ens forsoka anstranga sig fa att jobba men i stort satt funkade det fin fint :)laser en jatte hemsk bok nu ocksa "det ska bli ett noje att doda dig" av magdalena graaf baserad pa hennes liv, en del killar borde verkligen inte fa finnas, fy for sant dar....

men i vilket fall som helst sa solade jag ute pa graset lite efter praktiken men det var for vamrt utan havet i narheten sa gav snabbt upp, vackte da felicia och vi tog moppen till stan och datan (a) men vi fick typ punka eller nagot sa vi har hunnit fixa moppen ocksa, pa verksta visserligen men vuxenpoang anda :p

ska sova tidigt idag, har varit for mycket tankar och for lite somn de senaste natterna.

hahahahahah du slutar verkligen aldrig att forvana mig :D men det ger mig ett gott skratt i af aven om du tror att jag ar super serios :p hahaha

ha en underba kvall alla!
PUSSS
emmalicious


Kommentarer
Postat av: Sariiz

KAN INTE DU KOMMA HEM NU!

2010-02-17 @ 17:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0