15 februari

vaknade klockan 6 pa morgonen av att grannarna (inte sara och johan) hade sex, och for det forsta ar alla fonster oppna i alla hus och det ar valdigt tunna vaggar och for det andra skrek tjejen inte liksom stonade lite utan skrek sa dar hogt sa vi satte pa musik pa hog volym och forsokte somna om, kande mig lagom acklad men det skrattade vi mest at senare!!
inte det mest undebara settet att vakna pa sa tank pa det alla ni som har tunna vaggar och hogljuda!! det uppskattas inte.

dagen pa praktiken flot pa bra och langtan till helgen ar enorm ska till mega stor mega billig marknad (a) och alla ni som kanner mig vet hur det brukar sluta nar det ar billigt och det finns mycket jag vill ha :p
var inne pa apoteket idag med mina kliande grejer och fick nagot konstigt puder men det funkar sa jag tanker inte klaga :d det finns sa mycket saker som man egentligen funderar pa hur folk kommit pa dom?!

kvallen var seg och jobbig, jag langtade hem och saknade nagon som jag inte borde sakna! usch pa mig..
kanns som ni borjar glomma mig dar hemma, forut nar jag kom hem efter praktiken eller vaknade pa morgonen sa hade jag sms av er som jag gillar. men nu ar det jobbigt tomt i mobilen och ar djupt besviken pa att nastan ingen tankte pa mig eller iaf inte horde av sig pa alla hjartans dag :(  jag saknar er sa det gor ont det ar bara det och jag ar radd for att ni ska tycka att ni har det roligare utan mig :(

valdigt irriterad dagen till ara och kanner mig valdigt ensam har pa andra sidan jorden :(

men jag hoppas i af att ni har det bra!
puss pa lotta lisa nicole frida och ellie  <3


PUSSS
emmalicious

Kommentarer
Postat av: Mamma

Glömma dig????? ALDRIG - älskar dig så mycket!

2010-02-16 @ 12:41:16
Postat av: s

vi har det inte roligare utan dig emms, tro aldrig det!

2010-02-16 @ 16:07:51
URL: http://stinafridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0