14 februari

HOPPAS ALLA HAR EN AS BRA ALLA <3 DAG!! :D (utan mig dock men i af)

sov lange idag och skont for forsta gangen...
Felicia la sig ute pa graset for att forsoka jamna ut sig lite :p hahah kan inte sluta skratta, sjalv satt jag pa altanen och pluggade matte, kul tjej!?

BECKABOO jag fattade inte kapitel tre alls, korde bara fast :( sa jag hoppade over det och borjade pa kapitel fyra i stallet sen far jag ta hjalp med kapitel tre nar jag kommer hem, sa du vet :D(a)

var nyss pa stranden och badade men eftersom jag har soleksem eller nagot sa badade jag i min sverigetshirt kande mig hur muppig som helst :(
nu sitter vi har och ska snart aka hem, ar jatte hungrig..
ikvall blir det fest med makaroner, nutella och yatsy (a) hahahah :D

kopt paket till saris nu ocksa :D mohahahah hon kmr bli feting nyfiken (a)
hoppas ni har en bra dag med mycket karlek :)

PUSSS
       emmalicious


Kommentarer
Postat av: Sariiiz

Jag är nyfiken som fan ju!!! haha. miss you

2010-02-14 @ 19:41:53
Postat av: beckabooo!

MEN VA?! har du tagit med dig matten??? jag har inte jobbat någonting :P haha jag kanske ska ta tag i det där..



<3

2010-02-15 @ 16:14:45
Postat av: emsan

hahaha men jaaa (a) jag trodde du skulle jobba som ett djur darfor jag tog med den :p da kanske jag kan chilla lite nu :p <3

2010-02-16 @ 12:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0