13 februari

HAHAHAHAHHAHAHA JAG HAR SKRATTAR HUR MYCKET SOM HELST IDAG... AT FELICIA!!
nu ska ni fa hora..

Hon ar flackig och inte lite flackig utan massa flackig.. i ansiktet har hon en rod kind en vitare kind och en rod tre centimeters rand pa den vita kinde, sen ar hon rod pa axlarna och runt bikini linjen annars har hon en vit rund ring pa brost och hals, hahahahah... ryggen ar bara flackig lite osammanhangande och knana har en stor roooood ring!! hon ar aven rod pa nasryggen som om hon skulle haft glasogon hart tryckta mot dar :p
sjalv ar jag bara brand men jamt brand i af :D


ni fattade alltsa att vi legat pa stranden idag, badat och atit farsk annanas i solstolarna! vi gillart skarpt!! hoppas ni ar avsi (a) akte hem vid tre da vara bade vi och vattnet slut. vilade lite och spelade yatsy sen gjorde vi oss fina och tog taxi in vid klockan 6, meningen var att vi skulle se solnedgangen men det slutade med att vi fastnade inne hos skraddare.

hos den forsta bestallde felicia sin studentklanning, jag tyckte han var grinig och dyr sa ska inte ha nogon fran han, gick vidare och hittade en jatte trevlig och snall skraddare, sa har bestallt bal klanning i ljusrosa och vit studentklanning! kanns jatte bra, han tog matt och sen ska vi komma in pa tryouts sa de blir perfekta!! felicia bestallde aven hon en hos han :)
mitt vart 10000 bath dvs 2000 svenska kronor vilket kanns helt okej, pappa&mamma betalar ?! (A) :D
har faktiskt redan fatt tummen upp av dom, bortskammd som jag ar :D men man gar bara i trean en gang :)

at mat pa en scandinavisk resturang som hade allt, felicia at spegetti och kottfarssas medan jag at min forsta thailandska ratt, kyckling med notter och ris :) jatte gott!! sen knallade vi runt och gick hela strandpromenaden innan vi tog tuktuk hem :)

larde felicia sudoku inatt och vi pratade manga timmar och at nutella :) battre allskap far man leta efter!

PUSSS
      emmalicious

Kommentarer
Postat av: Sariiz

jag tycker synd om felicia :P hon verkar få all skit som man bara kan! haha. hälsa henne att jag tycker fan synd om henne ;D

2010-02-19 @ 15:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0