12 februari

idag ar det fredag!! och en vecka sen vi var hemma, det basta med fredag har nere ar att det ar marknad och halvdag pa praktiken fast var anda jatte trott idag for vi lag och pratade jatte lange i natt men det var trevligt :)

det kliar helt sjukt pa mina varmeutslag (inte for att jag vet vad det ar jag chanser mest) forsoker smorja och idag var det mulet for en gang skull sa det gillar jag skarpt! :D

nar vi kom hem korde vi lite yatzy saklart (a) sen tog vi moppen till marknade vid klockan 4 och har nu gott dar i tva timmar sen tog pengarna slut som vi hade med oss :$
kopter paket till mamma, pappa, jenny, lotta, gustav, ett till till lisa, nogra till ungarna och sen till mig sjalv sa klart (a) till mig sjalv har jag kopt klanningar (har tappat rakningen) vaska, nagellack, shorts, troja som ar as soooot :D och en tjocktroja (a)

felicia kopte ocksa massor till sin mamma och bror bland annat och till sig sjalv sen minns jag inte riktigt mer vi far nog ga igenom allt nar vi kommer hem igen och sa vad vi kopt det var sa mycket sam glommer latt (a)
gjorde i af av med ca 650 kronor :$ forlat mamma men det var bra saker jag lovar och viktiga :D

nu sitter vi har och sa bara chilla hemma ikvall med makaroner, yatzy och kanske lite chirre?!

JUST DET LOTTA VET DU VAD JAG KOPTE PA ARLANDA :D
escadas nyaste den som kom nu och kommer finnas i sommar, kopte den storsta som gick den med 100 ml, avis? :D mohahahahah

imorgon ska vi sola och bada hela dagen och sen gora oss fina till kvallen och ga ut och mys(depp) ata alla hjartans dag middag men det blir nog bra :D sen pa sondagen da blir det patong!! :D ska aven forsoka hinna ga in till en skraddare och borja pa balklanningen IHI :D

skriver mer pa sondag, kommer vara inne ca varannan dag :)

PUSSS
        emmalicious
    

Kommentarer
Postat av: lotta

ja jag är sjukt avis! luktar den gott? :D <3

2010-02-12 @ 14:55:59
Postat av: emma

MASSA GOTT :D <3

2010-02-14 @ 09:58:44
Postat av: anna

jag saknar dej riktigt mkt på träningarna emma pemma! <3<3

2010-02-14 @ 12:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0