12 februari

glomde skriva lite saker mest till lisa (a)

jag vart svin ledsen nar brevet var tomt... jag forsoker alltid somna sa fort som mojligt sa jag far oppna ett till brev direkt pa morgonen. men idag laste jag varfor brevet var tomt, fy vad jag saknar dig!!! har ditt kort over sovkudden sa ser dig jamt <3 va har kollat pa alla kort mot lampan sa har sett att ett till brev ar tomt, hoppas du har en till bra ursakt annars blir jag arg :p

hopppas det gick bra pa jobbet gustav, holler tummarna i helgen <3

JAG AR BEEEEST PA ATT PRUTA! glomde saga det ocksa, jag ar stenhard medan felicia star och ser sot ut (a) haha och har om dagen fragade en kille om felicia var min syster?! haha nog for att vi bada ar snygga men lika vette fan :D haha

PUSSS
       emmalicious

Kommentarer
Postat av: Nicole

Emma jag saknar dig SJUKT MKT, nu får du ta att komma hem <3<3

Hoppas du har det bra ;)

Bli inte alldeles för brun :D



Älskar dig sjukt mkt, vill se dig här och nu <3<3<3

PUSSSSSS :*<3<3<3<3<3<3<3

2010-02-13 @ 20:49:15
Postat av: din syster!

hihihi opps (A) det var ju tråkigt att höra att det var tomt :O så det kan bli! hahah ;d



du anar inte hur svårt och tomt det är utan dig...<3

2010-02-14 @ 18:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0