11 februari

YOYOYO (jag vet att ni saknar att jag sager sa)

vi traffade pa katten igen och berattade for sara att det var en skabb katt och da sa hon att det var hennes och att den var jatte snall (a) hahahah da kande vi oss ratt dumma med tanke pa hur vi bettede oss nar katten kom nara...

felicia ar uppe pa benen igen och var med pa prkatiken pa eftermiddagen, wohhhhhhioooo :D
efter skolan drog vi ner till stranden direkt och var dar ett par timmar annars har det inte hant nogot mer spannande idag tror jag.
HITTADE ANTLIGEN PASTA!! sa nu ater vi pasta kokade i vattenkokaren och ketchup och vi kommer nog ata det i princip varje dag, vi lagger hellre pengar pa shopping speciellt imorgon nar det ar marknad!!!

Jag maste sluta saga saker utan att tanka, ska forsoka forklara sa ni forstar vad jag menar..
jag har sagt "skont att du ar frisk nu felle" och poff sa vart hon sjuk sen har jag sagt "tur att vi inte har nogra djur i varat rum" saklart kommer det en odla och bosatter sig dar da..." tur att vi inte brant oss eller nogot" poff sa har jagfatt varmebloser pa hela brosten halsen och overarmarna, inte kul och det kliar som bara den!!
och sa holler det pa hela tiden, och jag knackar i tra direkt efter men det verkar inte hjalpa (a) men vad vore inte livt utan mig och mina tokiga kommentarer :D

vi spelar yatzy hela tiden as bra tidfordriv, plus att jag vinner typ hela tiden och nar jag inte vinner blir jag svin sur men forsoker vara snall mot felicia!!

JAG GILLAR FORTFARANDe INTE TOAN!! och den anda handuken jag har med mig borjar bli ratt acklig med tanke pa att jag har tvingats ha den bada vid havet och hemma i duschen.

jag saknar fortfarande min pappa massor :(

PUSSS
       emmalicious



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0