10 februari

NYSS BADAT I HAVET :D awesome.
felicia har legat inne hela dagen men hon ville anda med ner och bada och jag blir bara glad for lite sallskap :)
var sjalv pa prktiken idag och det gick bra anda, borjar komma in mer och mer i saker och ting :)

just nu sitter jag och saknar pappa faktiskt.. borjade skratta jatte mycket at hans kommentar pa ett tidigare inlagg. SE TILL ATT TA HAND OM DIG OCH RESTEN AV ER PAPPA <3 *****

pa forsta rasten akte jag och sara ivag och kopte frukt till felicia for 60 kronor :D sen tankade vi full tank och det kostade bara20 kronor :p ibland ar de lite skumma dessa thailandare :D men vi gillar det (a)
kom precis att tanka pa att jag atit spagetti carbonar 3 av 4 dagar (a) hahahah kul tjej!! :p

maste bara beratta om hur toan fungerar har nere :p det ar okej att skratta!!
nar man ar klar sa tar man en slang som hanger brevid toan och spolar sig ren?! sen spolar man ner allt i avloppet..hur puckat ar inte det egentligen, men skulle ju lika garna kunna kissa pa sig for man blir verkligen blot.. haha nog om toan :p  ar valdigt sugen pa att ga pa ett hart traningspass synd bara att det intefinns har..

nu ska vi hem och duscha, ata och spela yatzy (a) ta hand om er!

PUSS
       emmalicious

Kommentarer
Postat av: emma.j

inte alls avensjuk emma :( hoppas du har de bra!

2010-02-10 @ 13:48:24
URL: http://emsss.blogg.se/
Postat av: johannaaa

ja fan, de kändes lite ensamt i måndags på träningen måste jag säga :O plus att de är afro på torsdag, ännu värre :( men eftersom du kommer vara så brun när du kommer hem så kanske jag vinner som mest vältränad iaf.... kan man ju hoppas på iaf :O haha. Hoppas du mår bättre snart felle, kan inte va kul o må dåligt där :/ <3

2010-02-10 @ 16:42:20
Postat av: Sussi

Hej Emma :)

Jag tränar åt dig :)<3



2010-02-10 @ 19:25:21
URL: http://sussiisundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0