canonball

då var det kväll igen, jag är helt slut.
är ute i kvicksund med ungarna och jag försökte få dom att lägga sig tidigare så att jag skulle kunna få sova (a)
bra barnvakt ;)

började halv 9 imorse på dagiset och jobbade fram till halv 2.
utelek på förmiddagen med småbarn och knattar, lunch och läsning och lite inomhuslek
innan jag fick åka hem.
tankade sen innan jag åkte för att hämta e för skulle nämligen också hämta m i kungsör..
jag och hitta till nya ställen är väl inte en jätte bra kombo ;) men det gick bra tillslut!
vi är ätit sen haft glöggmys och somnat av en efter en.



imorgon ska älskling komma med ut till barnen och vi ska baka! knäck, pepparkakor och lussebullar står på schemat :)
funderar på att åka in och simma imorgon, kanske kan få med mig karin eller någon?!

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0