tyck synd om mig nu

ja det har verkligen varit synd om mig...
börjar piggna till lite nu äntligen!

tisdagkväll började det alltså, vinterkräksjukan kände sig sugen på mig.
onsdag mådde jag sämst hela dagen men skulle ändå ut i kvickan och jobba (tack och lov har jag världens bästa pojkvän som följde med mig ut och gjorde ja typ allt)
torsdag mådde jag sämst också fast lite bättre i magen. kim fick kräksjukan på kvällen
fredag vart lisa mega vinterkräksjuk (hon om någon mådde sämst) så fredag låg dom deckade och jag tog hand om dom så mycket jag kunde.
lördag-genomförskyld så sängliggande hela dagen
söndag fortfarande förskyld men dock BARA snuvig och hostig

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0