try

godmorgon i kylan :)
vi kollade på hem ljuva hem igår (eller inatt rättare sagt)
jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den filmen.. den är ju bra men hemsk,
usch jag lider verkligen med dom som har det sådär på riktigt :/
  den handlar om en vanlig familj med hemligheter, våld och misshandel innanför de stängde dörrarna. filmen slog verkligen upp mina ögon, bör ses!

lotta ska fara hem om några timmar och det känns sådär måste jag säga..
men vi ses snart igen!


PUSSS
         emmalicious


Kommentarer
Postat av: anna

härma mig då med att titta på den....

2010-12-05 @ 16:41:27
URL: http://athunberg.blogg.se/
Postat av: Lotta

anna, det va faktiskt JAG som laddade ner den på din dator ;)

2010-12-05 @ 23:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0