sweet dreams

har redan varit vaken i två timmar, förvånad över mig själv ;)
ungarna är iväg till skolan och jag har hunnit fixa disk, ätit frukost
och lagt på ansiktsmask så nu ligger jag här i mega sängen och
njuter av att få vara lite prinsessa ;D

men jag måste erkänna att jag är sjuuuukt trött.. frågan är om det inte är bättre att jag sover mer fast bara lite?
sen upp och är jätte effektiv för som jag känner nu kommer det inte bli något gjort..
trött och slö?
pigg och effektiv?
lutar helt klart åt det senare alternativet ;) men då vet jag nå¨gon som blir lite surig (a)

ska glo dh och gg så får vi se om jag håller mig vaken ;)

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0