smile like you mean it

släppt lotta vid tåget och passade på att träffa eå och fick möta hennes prins! är glad att hon har hittat sig en bra prins <3


sedan jag träffade dig igår har jag inte riktigt kunnat släppa det här med att folk förändras..
jag gillar det inte, allt vi hade, allt vi kände är som borta. vad betydde vårat föralltid?
jag har ändrats (hoppas jag!!) men jag önskar ändå att vi förändrats tillsammans att våran
vänskap var starkare än den visade sig vara. Egentligen har jag nog inget emot förändringar
utan bara slut.. när det är slut på bra saker..

pepole always leave-  men titta igen kanske är det du som vänt ryggen åt världen och inte tvärt om.

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0