jingel bell

det är bara 16 dagar kvar till julafton nu.. har nog inte riktigt fattat det :O
kan bero på att jag inte fått någon chokladkalender (dumma mamma!)

vaknad sju imorse, en unge sjuk och den andra fick sovmorgon för att jag skulle
köra honom till skolan eftersom jag ändå skulle köra kim till jobbet :)

när jag väl kom hem och hade sett ett avsnitt ph tänkte jag vila lite, vi kan väl alla gissa hur det gick ;)
halv tolv kom m in och skrek att han också sovit men att vi skulle vakna båda två nu.
haha söt!

åt tacos rester till frukost och har damsugit hela huset och tagit tag i hela tvättberget... (i af börjat)
helt sick :O svetten rann helt seriöst. förstår inte hur dom lyckats få det så messssst up.
kim sa att det tar inte så lång tid jag stod en timme i bara e kädskåp. (men han får massera mig ikväll, mohahah)


ska snart fortsätta sen ta med mig datan in och lägga mig i ett varmt bad innan e ska hem från fritids.
hårinpackning i redan och ansiktsmask senare. underbart!


PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0