fly baby fly

försöker få mig så trött jag bara kan.. ska upp tjugo över två och skulle vara skönt om jag kanske fick några timmars sömn ;) men sen kan jag sova i bilen och flyget så jag är i egypten på ett poff :D

allt är klart och det känns bra med packning och allt. jag bara längtar tills jag får lägga mig i solstolen i min snygga bikini brevid min snygga pojkvän och glassa runt bäst jag vill! woooho :D

borde väl egentligen ta och summera 2010 eftersom jag kommer vara borta under årsskiftet men då kommer jag bli sittandes här hela natten och det blir inge bra så det får bli en 2010 flashback när jag kommer hem!

ha det i af underbart och jag hoppas att ni alla får ett gott nytt år. vi hörs om 8 dagar :)

bild från förra egypten resan.

PUSSS
         emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0