falla fritt

idag måndag var en hemsk dag...
vaknade hos älskling, kalasbra!
åkte ut till pappa för att fika&lite så med pappa&farmor, kalasbra!
skulle sen åka in till tuna park för att shoppa julklappar.
då händer något helt sinnessjukt hemskt.....
inte min bil och min satt fast värre men liknande situation...


när jag närmar mig första rondell efter pappa åker det en jättetraktor med jätte släpp, han skylltar med hjälp av lampor och blinkers att jag kan köra om vilket jag börjar göra då helt pltötsligt vejer han ut vilket gör att jag måste göra det också och då hamnar jag ute i mitten där det är lössnö och sen blankis så drog några varm och hamnade sen baklänges ner i diket på motsatt sida.
och den fula äckliga dumma traktor chaffisen åker förbi och vinkar lite fint där jag sitter i diket med tårar som rinner.
ringde pappa och grinade han kom med snöre för att dra upp mig och vi åkte till katthemmet för att låna en snöskyffel, snöret går av och bilen kommer inte upp.. åker hem till pappa för att hämta en riktig ordetntlig lina när vi då står där och håller på stannar en lastbil och vill hjälpa till så den åker runt, kommer tillbaka och ställer sig framför och drar upp bilen-jätte mega tack!!!

kan väl egentligen inte säga att det var en nära döden upplevelse eller jo förresten det var det. Det var hemskt bilen mår bra och jag mår relativt bra.. smärtor i nacke/rygg på vänster sida. men det var hemskt. att sitta där maktlös och kontrolllös i en virrvarr av kraft är hemskt riktigt sjukt hemskt :/

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0