emmas&kims song

jag älskar sången du skrivit till mig, jag älskar dig och dagen idag. varje dag med dig är speciell.

myskväll igår med allt vad det innebär+lite till ;)
simmat idag&sen gått på stan med älskling och 13c <3
idag kommer lotta, drygt 1 timme kvar bara :D

enkronasmatch damer!
barnvaktsjobb hela nästa vecka!
dagisjobb måndag!



hahah kom på en så himla skön grej en unga sa/gjorde på dagis igår :p
barnet sprang omkring inomhus med en vante och när jag frågade varför sa
den att michael jackson hade så och då ville han också ha så. för michael är
cool. gullig unge!!


PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: hanna

är du med barn emma ? :) såg någon bild på lisas fb :)

2010-12-03 @ 22:10:08
Postat av: Kim

Jag älskar dig så! Jag längtar efter dig<3

2010-12-04 @ 02:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0