against all odds

vaknade vid ett (a) men var på tuna vid 2 redan så vi var snabba ;)
det första vi/jag gör är att glömma låsa bil och låter nycklarna sitta kvar inne i bilen?!
det är nog bara jag som lyckas...

hittade några bra köp bh med matchande trosor och ett par strumpbyxor för 110 kr ;)
och ett nattlinne för 75 kr.
jag är så bra på rea så det är helt sjukt :o
även en julklapp till till lisa blev det.

sen mötte vi upp kim vid bowlinghallen kl 4 för att bowla (såklart!)
jag söööög, fick 118 på två serier och så dålig brukar jag faktiskt inte vara, men jag fick i af en strike :D
lotta var grym men kim ska såklart glänsa och vinna.. fast egentligen körde jag och lotta i par så då vann vi.


julklapparna som är klara
kim
mamma
lisa
lisa
amelie
linda
amelie
ann (liten detalj kvar bara)

känns bra när det ändå är så långt kvar ;D


nu har vi glott på massa på tradera och hittat massa roligt :D

SNIS=niiice fast bättre ;)
lärde jag mig idag av en 12åring..

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är grym på rea, du är grym som fixat så många julklappar redan (vilket påminner mig om att jag måste sätta fart), och du är grym som gjorde strike :)



Och ja ni vann över mig (men är det inte lite fusk med två mot en?HAHA)



Nu ska jag snart sova och det känns så bra att göra det för då blir det snart imorgon och då får jag ha dig nära<3



Jag älskar dig<3



2010-12-04 @ 20:16:03
Postat av: amelie

Åh, julkappar till mig. Hihihi :D <3

2010-12-04 @ 20:21:16
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0