you raise me up

ska iväg till ulla när som helst så skriver lite snabbt så kommer bilder från st anna sen :D

jag och johanna fick med oss lisa och vi dunkade poppis i bilen (såklart, tänkte på ellie då) I katrineholm skulle vi tanka och jag hade inge flyt alls, det bara spruta överallt.. utan lisa vet jag inte hur det hade gått för mig och johanna :p  Resan skulle tagit lite drygt två timmar men efter att jag kört någon helt fel väg pointera att vidock kom till rätt ställe så inte helt fel ;) resan dit tog oss i af 4... dock med ett stopp på smultronstället!

vi kollade filmer, spelade yatzy, moffade (= åt onyttigt och mycket lotta) och hade det allmänt bra. sov som en prinsessa med johanna breve mig. vi fnissade och jag fick minnen vart jag 'än tittade.. rocky, morfar, siv, familjen, isabell, t.. men dom vi inte har runt omkring oss finns alltid i våra hjärtan.

vi hämtade upp k i söderköping och resan hem gick betydligt fortare trotts oväder och långtradare (a)
K stannade ett tag och myste. och vet ni mer jag har tagit min sista spruta, äntligen! nästa behöver jag ta om kanske tio år, woho :D

nu måste jag åka annars blir jag sen.. hörs sen! :)

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: e

poppis är bäst, ingen protest!

2010-08-29 @ 12:35:39
URL: http://jennysofieeleonore.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0