you are loved

var länge sen nu så ska uppdatera lite i taget..

har varit några långa roliga och underbara dagar! Min födelsedag var en succe, fy vad glad jag var. fick pengar, god tårta, mobil och jag var omringad av massa nära och kära.  tack saris, sandra, mormor,farmor, lisa, mamma, pappa, hasse, siv, sandra och isak för att ni gjorde min dag bra.
Till och med solen titta fram så den gillar mig också :D
vid halv 7 gled jag, pussy och sandra iväg mot staden, hämtade upp alex och begav oss till holmberget. MELISSA HORN var något extra, ingen skrik sjunga med och gapa konsert utan fin mysig och magisk. Jag kunde knappt sjunga med var så fast i the moment. jag var inte depp eller happy jag vart aha.. höll mig mest till lina och carro vi klickade mer i the moment

Vi hämnade på harrys sen för att ta en drink och prata ut. en drink blev till två som blev till några fler.. allt gratis såklart eftersom jag fyllde ;) tack hasse <3
kom hem tre och somnade som en stock. bilderna får tala för denna dag (:





PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0