vem lämnade vem

baby gick vid 9 och efter det hade jag svårt att somna om.. vart väldigt kallt och tomt.
gav upp vid halv elva, tog på mig och åkte in till tuna för att gå runt med eå och jag som inte ska shoppa utan tänka på barnen i afrika, det gick åt helvete. Köpte ett par leggins och en tubtröja jag velat ha skit länge (a) så då fick jag faktiskt :P

Åkte till mormor och åt mat sen och jag behöver då inte äta mer idag i af.. inte närmaste dagarna överhuvudtaget. kommer rulla fram. fick med mig lite kläder till zambia också och hade det allmänt mysigt.

Sen åkte jag till linda och snackade, det kändes bra men samtidigt balle. Jag fick sova medan hon duschade så just nu känner jag mig lite piggare. Nu sitter vi hos elin och fikar lite och väntar på att tiden ska gå. Ska hämta lisa kl 6 och sen åka upp till kyrkan.

ibland gillar jag inte eskilstuna, jag gillar inte hur alla snackar och hur man alltid får förutfattade meningar om folk trots att man önskar att man kunde få chans att skaffa sig en egen uppfattning. Jag vill inte ta åt mig men på något sätt sätter det sig i bakhuvudet i af.

Det känns som jag lever i en dröm som jag är livrädd att vakna upp ifrån

PUSSS
emmalicious

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag tänker vägra vakna upp från denna dröm<3

2010-08-26 @ 21:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0