varje gång du möter min blick

fick en kommentar på mitt 767 inlägg

-Varför inte "sticka ut"? Varför vara "normal"?
Vem bestämmer vad som är normalt?
Du är du och du är SÅ bäst, precis som du är!


Och jag kan helt ärligt och stolt säga att jag är inte "normal" vad som nu är "normalt" men jag var. För några år sen försökte jag göra allt för att inte sticka ut och det är väl mest den tiden boken handlar om och därav förklaring till styket som utdraget kom ifrån. Tack för att du säger att jag är bäst, jag blir jätte glad. Det värmer!
Nu försöker jag inte mer utan jag bara är jag och det är verkligen det bästa. Så ut och var er själva nu, för det är det ni gör bäst! :) och bara så du vet kommer jag alltid vara jag.


PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken tur att du är du och ingen annan!

Kram gumman.

2010-08-19 @ 10:17:57
Postat av: frida

jag gillar dej precis som du är, ändra förfan inte ett skit, för så mycket som du har lärt mej är sjukt, har en grymt stor respekt för dej emma! jag älskar dej.

2010-08-20 @ 10:14:09
URL: http://stinafridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0