var ligger landet där man böjer bananerna

nu sitter jag i felicias fina soffa i hennes kalasfina nya lägenhet! jag är så stolt över min lilla tjej <3 Jag börjar känna att jag borde börjat sparat flytta hemmifrån grejer också, det kommer bli ruggit mycket att köpa när det väl är dags, men eh den dagen, den sorgen ;)
Vi äter gifflar, chips, dricker cola och kollar på fångarna på fortet. Det är helt sick vad dom gör för störda saker.. en del skulle jag kunna göra i fall jag fick betalt men en del saker finns inte ens på kartan.
ska stänga ner här nu, mysa och bara ta vara på den tiden som är kvar med min thaihoe!

PUSSS
emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till Adam och bäbisen i magen

tack som fan själv! låter som ni har mysigt! ;)

2010-08-30 @ 22:11:19
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0