fly baby fly

vaknade glad och tidigt! sandra var också mer glad idag så hon hämtade upp mig på stan :) vi tog bilen ut till saris och jag kände att jag ville äta lite så åt chokladflingor ;D mumma.
känns dock som jag har snor och feber i hela huvudet :/ tog en alvedon så kändes det lite bätttre sen åkte jag , saris och sandris till vingåker.
uppdrag ett var iittala outlet och sandra spenderade en hel del medan jag och sara inte kunde välja så vi gick mest runt och njöt och drömde.
Tog en sväng in på scorett också och sandra slog till där med, hon är stadig i kassan den kvinnan..

Tänkte att vi skulle ta en sväng till sandras sommarstuga och solen tittade fram så sandra sprang runt och gjorde sitt medan jag och sara låg på bryggan och solade och snackade om livet.
Vi kom fram till att skiter sig livet så kör vi på att resa runt och bli hoes!

vad jag är lycklig, vad jag är lycklig hela långa veckan ut!
feber, sova och njuta av livet.

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till Adam och bäbisen i magen

helt rätt inställning!! ;) boka in en fika innan du åker nästa söndag! jag lovar att krysta så mycket ja kan så den kommer innan ni åker!

2010-08-28 @ 21:19:02
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0