hela världen för mig

jag säger bara; HELVETES JÄVLA TROLL!! stanna där du hör hemma.....
 men ea har rätt (i vanlig ordning) tack! ingen vill, ingen kan och inte heller du. jag litar på mig själv och mitt omdöme och det räcker! jag tänker leva och njuta av nuet.

jag skulle kunna sitta där i flera timmar.
sitta och bara vara fri.
sitta där och älska.
sitta och göra ingenting annat än att bara klicka.

ska se ett avsnitt till och sen försöka sova så jag blir friskare och piggare tills imorgon!
tack linda lisa och kim för kvällen <3

ge mig en plats där jag kan växa, bli det som jag är tänkt att bli.

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Kim

Sov gott hjärtat, vi ses imorgon <3

2010-08-26 @ 22:56:09
Postat av: mamma till Adam och bäbisen i magen

du ser Emma! =)finns inget som vinner över kärleken. den har en stark kraft som ingen rår på! de bästa är att följa vägen som den visar ;)

2010-08-26 @ 23:20:17
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0