art of love

fredag:
När vi vaknat, jag och k så gjorde vi inte mer än nödvändigt. Vilket jag gillar. När k åkte hem gick jag och sov igen och fick helt plötsligt väldigt bråttom iväg. dresskoden till sandra var färgglatt så tur att jag har en sån stor garderob med stort urval.  Väl hos sandra skulle det var lite hejdå fest/kräftskiva. jag var mest där en snabbis för att säga hejdå till j och som jag grinad.. jag vet att vi inte är som vi var men det var hemskt. du har stått vid min sida så länge <3

åkte till f och fick tröst, sen åkte jag hem bytte om och packade väskan för att kunna sova i stan.
Åkte tillbaka till f för att ha lite klassfest, shit vad jag saknat allt. våra grejer, privata skämt (bbbbb bland annat) vill att ni ska veta att jag tycker om er i af!

Jag och L gick vidare mot harrys efter tolv och där hittade vi sandra, johanna och company. och vi ägde såklart dansgolvet ;) haha och en del vill man ju bara skratta åt, att dom inte skämms själva :S ******
fick träffa kim också <3 

bilder kommer i nästa inlägg :D

PUSSS
         emmalicious


Kommentarer
Postat av: linda

Skääääämmigt!!!

2010-08-21 @ 17:17:38
URL: http://lindaforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0