nothing like you

kom hem från elin för ett par timmar sen och nu är jag ett vrak.. mina känslor är överallt och åt olika håll.

Jag förlorade, eller rättare sagt tappade något värdefullt. Något jag kanske förlitat mig på för mycket och tagit för givet? tårarna rinner och jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller säga. Vi är påväg åt olika håll och det vi hade är borta. Om det är borta för stunden eller för alltid återstår att se. Du har en bit av mig, du kan ta fram den när du vill och den kommer alltid tillhöra dig. Ta väl hand om min bit.. lova mig det? Du är så värdefull att jag vill jaga efter dig det är du värd men jag tror det är försent du är för långt bort. Jag har min chans att säga hejdå på fredag och vi får se om jag klara av det. Jag kommer alltid minnas, alltid älska och alltid ha dig inom mig.
I´m sorry... det gör ont. JL <3

sadface

det var ena sidan av känslokarusellen och andra sidan är att jag ler och fnissar både innuti och utanpå. Ni vet att någon kan titta på en utan att riktigt se men när du tittar på mig känns det som att du ser allt, hela mig. du gör mig glad helt enkelt och det är stort, mäktigt och underbart :)
happyface

tack lotta också <3


PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till Adam och bäbisen i magen

du får inte må dåligt eller vara sad =( jag och adam finns alltid här och har alltid tid. kom över och prata, eller bara för att fördriva tiden och komma på andra tankar. har du tur så har ja kraft att baka en kaka också =) sjukt sugen på kladdkaka och grädde. men de är inte gott att äta ensam =(

2010-08-17 @ 15:12:59
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0