sen en tid tillbaka

trööööööööööööööött, japp japp men känns ändå rätt värt. Hade en bra kväll/natt :)
jag och johanna började med en parmiddag som vanligt och det var riktigt mysigt. vi satt ute, snackade skit och åt världens godaste sallad!
felicia rullade in vid elva och hon bokstavligen rullade inte, haha men vi gillar dig ändå ;)
mamma körde in oss till stan runt ett, vi skulle möta upp kim och fredrik. vi gick runt runt och runt tills vi slutligen hamnade i eskilsparken. vi kan ju vara glad över att vädret var bra...
vid fyra tröttnade johanna och felicia  och tog en taxi hem så då gick vi hem till kim kollade på oc, halvsov gick och sov på riktigt. kim tjooa lite i sömnen men annars sov vi kalasbra, något för lite men det får man räkna med när man är uppe till sex på morgonen ;p
vaknade typ tolv idag, fredrik hade lämnat soffan då och dragit.
pratade några timmar om allt möjligt och sen hämtade mamma mig kl tre, åkte hem har ätit äppelpaj nu och ska nog sova/kolla oth ett tag (a)

du får mig att le.
jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här


PUSSS
       emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0