see you again

tog med mig linda till tjockelin idag och klappade på magen lite :) vi bjöd på bebispaket och elin på pannkakor ;) mycket smarrrigt. var några sköna timmar, med mycket prata (tjejsnack såklart) och en hel del roliga kommentarer.
 "han kommer äta upp henne"
"egentligen har vi det rätt bra i sverige- Ja vi får ha sex när vi vill" 
ni är störda men jag gillar er ändå <3

vid tjugo i åtta kom jenny och johanna och hämtade upp mig för att glida ut till landet och våran sjukling saris. Har haft några ångerattacker om zambia, eller egentligen inte att åka i sig men för alla jag lämnar hemma som jag kommer sakna och som kommer sakna mig. tänk om något går sönder, tänk om vi går sönder?

nu ligger jag hemma i sängen och kollar oth och funderar över helgen, det blir nog kalasbra ska vi se :)

känns det rätt så spelar resten ingen roll, jag kanske är värd att vänta på?!

PUSSS
        emmalicious


Kommentarer
Postat av: Dess

Haha, ibland när man inser att man ska åka till Zambia så undrar man vad man gett sig in på, MEN vi kommer klara detta galant. Men kommer vara jobbigt att lämna alla här i Sverige :( <3

2010-08-13 @ 10:23:23
URL: http://desireviktoria.blogg.se/
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

ni klarar det ;) vi finns här när ni kommer hem. då får ni se hur mycket bäbis har växt också. =) hela 3 månader gammal =)vt inte vilket datum ni kommer hem men 10 december är bokat hemma hos mig ;)då blir de tåååårtaa!!

2010-08-13 @ 11:28:47
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0