the quiz

wooho tack örjan johan jennifer linda och felicia!
kalasnöjd, jag gillar er så mycket hela högen. Imorgon är det äntligen födelsedag på riktigt. jag bara längtar och om en timme och en 5 min får jag paket av lisa (a) tur att man är lite av en nattuggla i af ;D

efter att vännerna åkt, och david blivit hämtad körde jag lite taxi åt familjen eklöv och sen allsång på skansen och morden i midsommer. tradition <3
en del traditioner gör man av bara rutin och har glömt varför man ens gillade det från början men just denna tradition gillar jag fortfarande och av rätt anledning.

dagen paket var; en vänskapsbok, skrivbok och penna till zambia, jätte fina roser, ljuslycktor och lite sprit ;D bra till dagen jag bestämmer för att supa till. någon gång får jag väl kanske suget tillbaka. känner mig lite gammal och tråkig men jag är rätt nöjd ändå!

jag kanske inte är så bra barnvakt ;)

btw jag fick mitt löshår idag :D woooooho.

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: linda the best

hahah han var så söt :D

2010-08-05 @ 18:27:54
URL: http://lindaforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0