so you do

Den här dagen går också för fort.. var tar all tid vägen? Mamma väckte mig vid 11, på tok för tidigt. men hur som helst åkte vi runt till mormor för att kolla väska, ner på stan för att köpa hörlurar och växla pengar. Sen tog jag en roadtrip med mig själv. jag bilen och musiken <3
vart lager 157 en snabbis och sen farmor. helt sjukt vad god underbar mat hon gör. Att behöva lägga sig på golvet efter man ätit är ett typiskt matkoma syndrom..
Nu sitter jag i min säng och filosoferar! felicia är påväg hit och vi ska spendera resten av denna dag och natt ihop. min kära felicia <3
ska fixa det sista på hennes överraskning nu. skriver mer sen.

 fick träffa min älsklingsfrida idag!

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till Adam och bäbisen i magen

jag försöker men de är tufft jag hade väntat på den 29 Augusti hur länge som helst nu!! sen DECEMBER!! hallå hur länge ska man vänta!!! vågar inte röra mig utanför lägenheten nu, eftersom ju mer tid som går desto större risk att något händer!! Skrämmande underbart! =P vågar inte ens gå till ica som ligger typ 200 m bort =P hehe



så glad att du är min vän du är så fiin! =) finns inte många vänner som dig!

2010-08-30 @ 19:07:12
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0