så länge jag lever

Har ni någon gång känt den där lyckan? som man egentligen inte kan beskriva men som jag ska försöka beskriva nu i alla fall. Vid något ögonblick i livet vilket som helst kan allt förändras (till det bättre i detta fall) och man bara fnissar. När det går upp för en hur jävla fantastiskt och underbart livet är. Jag satt och kollade på bilder från spanien resan 2008 och tittade på och tänkte tillbaka på den jag var... och visst mina naglar var snyggare och jag kanske var något smalare men jag skulle inte för allt i världen vilja bli den igen, med mina tår i framtiden känner jag hur himla underbart det är just nu, just idag. Mina kära vänner (och läsare?) att veta att när jag behöver någon för vad som helst kanske fnissa, gråta, bara säga hur sjukt snygg edward är eller att min nagel gått av eller att jag är sugen på jordgubbar. Att ha er är obeskrivligt!
att dessutom ha världens bästa familj gör det hela mycket bättre. Jag lider med er som inte har världens bästa mamma,pappa och syskon. Ni får låna mina när ni vill bara ni lovar att lämna tillbaka dom, speciellt världens bästa syster. Folk brukar prata om minnen och tänk vilka minnen man har med människor man spenderat hela sitt liv hittills med, det är inte mycket som slår det..
Att på allt det här har en helt kalasbra pojkvän (hur bra känns det inte att säga pojkvän?! hihihihi) gör fnissattackerna näst intill ohanterbara.
Varför spara tacktalen om sina nära och kära till deras begravning när vi har tiden att säga det till dom här och nu. Jag vill att ni tar åt er och tänker efter en stund på hur sjukt underbara ni är och hur mycket just du betyder för mig. för mig är ni lycka och kärlek.


PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till Adam och bäbisen i magen

så kul att läsa att du mår så bra emma! =) så glad för din skull. du har fått din dr mc dreamy =P

2010-08-30 @ 10:37:20
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0