poisen

kärlek och sorg kan beskrivas i så många olika grenar och på så många olika sätt. avsnittet jag såg i oth nyss, inhöll alla känslor på alla möjliga sätt och det fick mig att tänka lite..
Förstå hur ett val, fel eller rätt, kan ändra allt. Jag kör på känslan som alltid och jag tror jag gör rätt val. Jag är inte perfekt ingen är men jag försöker vara så bra jag bara kan bli.

vaknade med felicia vid min sida idag, vi pratade till långt in i natten, skrattade så jag grinade och jag har tydligen pratat isömnen i natt :S vågar inte ens skriva här vad jag sa...... Jag vet inte riktigt hur det ska gå utan felicia, min kära felicia. men vi klarar det, jag kommer hem rätt snart ändå!

vi gick en sväng förbi elin adam och desire. fikade lite och sen tog jag bussen hem ;O tror faktikst inte jag åkt buss sen en bit innan studenten, hej lata tjej.
Nu ska jag ta på mig och glida runt en sväng, kanske blir hejdå fika, beror på känslorna och sen hämta lisa och mysa med baby.

PUSSS
          emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0