pärlor

helt slut.. mamma tog med mig överallt. banken, letade resväska och köpte upp hela apoteket tror jag?!
vem shoppar för tusen kr på apoteket liksom, jo min söta mamma som vill att jag kommer hem levande ;)

har samlat lite vuxenpoäng till idag, fick mitt riktiga visakort och ett visa guldkort, flashigt värre.
mötte upp k i parken sen, behövde sitta och kramas lite. Ibland suger det att jag inte kan ljuga, fast det är bra också men det syns så tydligt när något tynger mig men jag orkar inte ta upp det heller så försöker skjuta ifrån mig tanken så släpper det nog. så katshing på det!

pratat mycket i telefon idag med alla möjliga nära och kära. fy vad jag gillar er mina kalasbra vänner <3 hihi.

Nu sitter jag i babys säng, han är och duschar sen ska vi laga mat och bara vara. för jag har faktiskt feber så tänker absolut inte göra något jobbigt (a) ingen av oss är bra på att laga mat så fortsättning följer på det.. haha

hörs senare.

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0