never let you go

ansiktsmask (bjuderpåbilden)
fotbad&skrubb
massage!!!!

kvällens tema var spatema, först satt jag i fotbad och skrubb och ansiktsmask medan lisa maserade lotta. Efter det masserade jag lisa och lotta snodde min plats och så gick vi runt. riktigt riktigt mysigt och riktigt rikitgt skönt :)
Jag och min tuffaste, bästaste vän lotta har nyss gluttat på film. Leap year som slog våra förväntningar med hästlängder, riktigt bra och fin. den ger garanterat en och annan fnissattack (vi vet av erfarenhet)

nu ska vi snacka lite gojja och sen sova, lisa har bestämt att vi bara får sova till tolv imorgon?! egentligen borde imorgon vara en sova ut dag eftersom jag ska jobba sen men åh andra sidan åker lotta hem imorgon och vi måste ta vara på tiden för sen lär vi nog bara hinna ses en gång till innan jag åker.. kommer kännas sad men den som väntar på något bra väntar aldrig för länge och jag kommer ju hem så att ;)

ååååh som du får mig (och lotta) att pirrrrra.

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0