mors lilla olle

godmorgon godmorgon :)
vaknade egentligen runt 11 och det är rätt tidigt med tanke på att jag inte somnade förns vid fem och jag känner mig inte ens trött ;D
min lilla kusin david är här och jag är barnvakt! fick nyss reda på at elin och adam inte kommer idag :( lite sad men hon måste se till att må bra nu, så jag håller tummarna <3
Jag och david har varit och plockat blåbär tills han såg myror och skrek "jag gillar inte myror, myror bitts" sen vart det film istället björnbröder. tänk att vi gillar den lika mycket båda två fast han är 3 och jag 19 imorgon ;) hahaha

nu ska jag vänta på mina kompisar! (:

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

ja, o ja vill att bäbisen kommer =P orkar inte vänta när ja endå har ont!

2010-08-03 @ 19:07:06
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0