la voix

jag har kommit på en smart grej..
i princip alla säger att porrfilmer ger unga en förvrängd syn på sex men då tänker jag så här att kärleksfilmer ger väl unga en förvrängd syn på kärlek? jag menar hur ofta ser kärlek ut som den gör¨på film, troligen aldrig någonsin.

hur som helst körde jag lisa till sitt jobb kl 2 och sen hängde jag hos fridis en timme typ, det var mysigt hade saknat henne. Jag fick godis i paket, lånade ett par böcker och FE <3<3<3 vart i vanlig ordning sen till att möta lotta men det är ju lite tradition ;) vi är alltid sena när vi ska hämta varandra (a)
vi har nu gluttat runt på tradera och nu är linda här och vi satte precis på baksmällan (: nu ska jag nog bjuda dom på lite chockladpudding ;D

man ska ju dö tjock och lycklig så nu kör vi ;)


PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: linda

håller helt klart med i dina tankar emma! :)

2010-08-08 @ 20:39:05
URL: http://lindaforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0