Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

nu har mitt liv varit ganska hektiskt igen, ni vet hur det är att vara populär :D
för det första sov jag och lotta till halv två igår och vaknar av att lisa kommer in springande och frågor om vi vill jobba, klart vi vill?! så en kvart senare är vi på väg till torshälla för att sätta oss i bilarna och åka upp mot stockholm och långholmen. Vi fick den stora äran att jobba på lars winnerbäcks konsert <3
kl 17-21 visiterade jag medan lotta rotade i väskor.. jag undrar hur många människor jag tog på igår alltså, sjukt många. det var 7500 på konserten så säkert ett par tusen i af :p
när jag blir stor ska jag också ha fyra förband eller i af vara ett av dom som är förband till lasse!
simme var där och det var underbart att träffa han igen också :D
när lars väl börjat spela gick vi och vakta runt området och lite sånt! helt klart värt pengarna, det är inte alla som får betalat för att lyssna på sin idol ;)
liiiite suddig men åh moment!



körde i 160 hem utan körkortet med mig men kul var det att köra stora bilen (a)

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0