ja må han leva

dagen igår var så lång och jag var så trött när allt väl lugnat ner sig så jag orkade inte skriva något (a)
jag kunde såklart inte sova i tid så när jag åkte i väg till mormor var jag trött som ett as och inte blev det bättre av att mormor pratade exakt hela tiden ;)

Var i af jätte kul att träffa kusinerna och moster! min kära g kom dit också och den dumma idioten hälsade inte ens.. har jag förtjänat det här?! vi är för skjutton syskon, du har ju ändå redan än ny men ändå ska den/det gamla få sabba. aja hur som helst så lekte jag med sally hon är 12 men jag hade nog minst lika kul som henne, vi spelade tvspel och skrattade massor :D jag är nog ett barn egentligen.

saknar dig homie!

På någon vis slutade jag lyssna på mormor påvägen hem och fick sova lite, det var välbehövligt och så sjukt skönt. När jag kom hem kom karin direkt och vi pratade och fixade lite med mat och så. vi är ju inte särsklit välplanerad någon av oss men det löste sig ändå :D till mat vart det grillat, pommes, bearneissås, majskolvar och sallad och efterätt blåbärspaj och glass. MUMMA!

Jag fick mina första paket ;) fick ett överlevnadskitt till zambia som innehöll; stråhatt, djungelolja, ficklampa, handsprit, munskölj, våtservetter, kondomer, minifläkt med vattensprut. fick även en bok :D nu kommer jag ha er med er jämt ;D tack karin, elin, wiknör, lundberg, modin, tiger, gudrun <3
vi avslutade kvällen med att se en harry potter film (a) flammande bägaren. så var väl tur att saris ska fira mig en annan dag för hon hade inte gått med på det ;)

somnade som en stock!

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0