ingen soldat

dagen i går vart rätt kalas :)
först hade jag lite time med min lottis sen släppte jag och lisa henne vid bussen runt tre och efter det begav jag och lisa mig till toshälla för att hoppa på bussen till jobbet. idag var det jobb på sverige-scottland matchen som gällde. Jag blev plaserad som publikvärd och satt/stod med ryggen mot matchen och kollade på publiken och såg till att dom skötte sig. så jag slapp visitera vilket kanske var bra eftersom skottarna hade kilt, vet inte om jag skulle kunna hållt mina händer i styr hahah nej usch äcklig tanke....
det viktigaste av allt var att alla spelarna var sådär ett par meter i från mig.. zlatans vadmuskler HERREMAMMMA!
och gissa vem jag höll på att svimma av.. min kära MARCUS ALLBÄCK gaaaaaaaaaaaaaaah så snygg han är. jag höll seriöst på att svimma alltså (a)
när vi väl var klara lite innan elva så hann vi inte mer än sätta oss på bussen innan vi fick veta att den inte funka. vi körde väl i 30 till hägersten, åt på donken sen  30 till kungens kurva där vi fick vänta på en ny buss som skulle hämta upp oss. Så resan tog i stället för lite drygt en timme tog nu drygt 3 timmar.   segt men på ett sätt värt det ;) (hemlis)
när jag kom hem somnade jag efter ett par avsnitt oth :)

grrrr

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0