I´ll be there

JAAAAAAAAAAAAG HATAR SPRUTOR!!!! mammas och pappas present, TACK SOM FAN DÅ...............
men nu räcker faktiskt, en till men sen går jag inte med på mer. okej?!
plus att jag vill ha min nya mobil idag annars blir jag ond. okej?!

sovit som en prinsessa i natt, pussy ringde och väckte mig ett par gånger men hann aldrig reagera tillräckligt mycket för att svara. sen kom mammsi och hämtade mig och lisa skulle såklart med. ingen spruta kommer i mig utan att hon är med. Dagen till ära fick jag dessutom två sprutor, yeeeeeey.
grinade en skvätt men svimmade i af inte :D




nu sitter jag och lisa i kyrkan och väntar på att mamma ska bli klar.
btw jag säljer new body nu så kom och köp :D

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0