himlen i min famn

lämnade in min data idag... bra läge att paja, NOT! tur att syrran går i skolan så jag kan vara på hennes data hela nätterna+kolla oth på något (a)

Coach Carter måste vara en av världens bästa filmer! jag åkte ut till saris på eftermiddagen, bakade negerbollar och kollade sedan filmen.
Att en ända människa kan göra något så stort och viktigt är helt sinnes. Jag vill också påverka och göra nytta, förändra människors liv till det bättre. Jag är väl på g med det hoppas jag med första stopp Arteco i zambia.
"vad är din största rädsla?"


Jag, mamma och Lisa började packa idag.. nog har jag kläder med mig så jag klara mig, fast det var det väl ingen som tvekade på(?) En väska är mer än halvfull med mina saker eller ja mina kläder för mer än så har jag inte börjat packa ner. Imorgon ska jag hämta den andra väskan jag ska ha med mig från mormor. I den ska det dock bara vara grejer till barnen, omtänksamma jag!

frågan är dock, bör jag ha med mig gummistövlar? Imorgon ska det bli roadtrip igen, alone dock men ändå trevligt. Jag ska ta mitt pick och pack och åka till farmor och lager 157. På lager blir det förhoppningsvis köp av långbyxor/harembyxor och hos farmor blir det mat så jag blir mätt för hela veckan igen..

Det jag faktiskt stör mig mest på eller som känns jobbigast med att åka (förutom att lämna alla nära och kära) är att jag inte får visa knänen?! ja menar okej om man inte skulle få ha urringat eller visa axlarna det hade jag fattat dirr men vad är grejen med att inte visa knäna, aja bara gilla läget.


PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0