halo

mr X kom i natt och vi kan väl säga att jag hellre blir guldmunk är slampa och jag är nöjd med det valet!
biljetter till zambia bokade idag, 5 september drar vi.. det är stort helt sjukt stort, läskigt men något jag måste få göra :)

vid två mötte jag upp elin å och gick hem till elin a, vi fikade och vid fyra gick elin å och adam hade tröttnat på att spela tvspel med sin pappa så han krossade mig i det ena spelet efter det andra ;) det var mysigt att få klappa på magen lite också, känns som att den inte kommer vara med oss så länge till. bra men tråkigt också :p åkte hem strax innan fem och somnade (a) elin å skulle hämta upp mig vid kiosken kl 6 och jag vaknade då så fick mig en liten joggingrunda på köpet.
hon skulle fira mig. först hade jag två val
val 1: hämtmat, hyra filmer, mysa med snacks och varandra.
val 2: äta ute och bio.
jag valde ettan så vi åt kina kollade på en tre filmer, en rätt sexuellt inriktad film om vi säger så en vettig och ärlig film och en film med riktet inställt på vänskap, kärlek och balansen där emellan. den först var väl ingen topp film men de övriga två var riktigt riktigt bra :D
i paket fick jag en nessesär med lite smått och gott och ett jätte fint kort/collage med bilder, texter och "våra" låtar och kommentarer till dom. jätte jätte jätte fint. fy vad jag är glad att jag har dig!

 dagens fika gjord av mig, elin å, ica och mina kusiner :D en härlig blandning och ett mysigt kalas :)

tack för ytterliggare en bra dag.

oth och godnatt!

PUSSS
        emmalicious

ps. imorgon kommer lotta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0