friendship never ends?

har varit lite illamående under kvällen, så blir det när folk ska jävlas och trycka i mig massa sprutor...
Som vanligt såhär på kvällskvisten blir jag väldigt filosofisk. Måste vara någon sorts talang jag har.

Om det är något jag lärt mig från dig är det att uppskatta det jag är och det jag har. Du skrev att folk skulle tappa respekten om du försökt ta upp kontakten med en gammal bästa vän. Jag, jag hyller dig för att våga erkänna något sådant. Att du vågar erkänna att du saknar någon som krossat dig och att du överväger att ge alla och ävenså denna vän en ny chans är stort, godhjärtat och för det sväller min respekt för dig. Följ ditt hjärta och var bara rädd om dig så du inte tappar bort dig på din väg. För din väg är bara din och där bestämmer ingen annan än du och på din väg får ingen ge dig skit eller få dig att tvivla på något du tror på!
jag lyfter på hatten för dig C <3

Vänner är för evigt. Du kanske förlorar dom, men du glömmer dom aldrig.

Godnatt imorgon väntar en ny dag med nya äventyr och bara så du vet så får du mig att somna med ett leende på läpparna!

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0