Fly on the wall

vart en mil på motionscykeln och det känns bra. Badet kändes kalas efteråt. mamma kom in med mat till mig också, spillde lite på golvet och några spagettisar i badet.. dom försvann dock :O men jag vet inte spagetti kanske löses upp i vatten?
tack världens bästa mamma! (jag försöker smöra så hon inte ska bli arg för att jag är vaken hela nätterna, men mamma jag är ju en nattugglad :D )

har tagit ett gammal simkort så jag kan skicka över allt från gamla mobilen till nya. Har så mycket gammalt som jag inte tror att jag skulle klara mig utan. Ibland är det bra att släppa gamla grejer men det här behöver jag.

JAG ÄR SÅ HIMMLA GLAD!!!!!!!!!
hihihihihihihihihihihihihih



PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0