en vanlig dag

Idag hade jag tippat på att elins bebis skulle komma ut men än så länge håller den sig inne, men jag har inte gett upp än ;)

I morse väckte sandris mig, hon behövde köpa skor i västerås och jag hänger såklart med! Det är spännande när man åker på lite roadtrip även om det inte var så långt så kan mycket hända.. fast vi klarade oss ovanligt bra idag ^^



sandra släppte mig hem vid fem och då fick jag agera chafför åt lillen och hennes kompisar som skulle till malmköping, tacka gud för att det finns musik i bilen. då är det faktiskt riktigt skönt att åka. Svängde förbi pappa på vägen hem och nu laddar jag för att träna/ute och springa och sen har jag planerat att bada i badkaret. Hårinpackning, ansiktsmask, bubblor och en kalasbra bok! :)

hörs sen.

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0