du som reser mig

MIN DRÖMKILLLLLE ÄR LIIITE NÄRMARE NU!!! hur nära det är hemligt men betydligt närmare i af ;)
(och det är inte edward, robin bengtsson eller harry)

jag och min lotta låg uppe och kollade på film till tre i natt, sydney white och den var faktiskt rätt bra liiite överdriven men ändå kalas :D trotts detta var jag uppe och var hos tandläkaren tio över 8 i morse... vi skulle ta efter bilder och sen åkte jag hem och sov till halv två igen ;o men fy bubblan så skönt (a)

åkte ut till pappa och hälsade på mina kusiner som var där, sen drog vi in till tuna vid fem :) jag gillar småbarn även fast ni blivit betydligt större nu.. vilket också innebär att jag blivit äldre, hej åldernoja ^^
jag hittade endast två par troser men lotta hitta massa fynd. jag har lärt henne bra!!! <3

saris har varit här en sväng och snackat skit och nu sitter jag och lotta och myyyser lite. blir säkerligen en film för vi har ju faktiskt köpt lite godis också. "lördag hela veckan"



PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0