du omsluter mig

du omsluter mig på att sidor och håller mig i din hand <3

Idag vaknade jag i famnen på min kära, kan vara bland det bästa som finns. Vi tänkte sova tidigt men det är lättare sagt än gjort, vi pratade i flera timmar och när jag väl börjat så har jag svårt att sluta (a)

Efter att kört hem k (som skulle på möte) gick jag hem och la mig, försökte sova och somnade väl till då och då men mamma och syster kom och bara störde hela tiden.. Jag fick min efter längtade tacos ikväll och MUMMA! Gustav och hans nya tjej var hemma och hälsade på, sista gången jag fick träffa han innan jag åker och det känns lite sad men han finns kvar när jag kommer hem och det är betydligt bättre mellan oss nu. Tack och lov. Jag och L disskuterade det här med att vi varit pain in the ass åt iprinsip alla gs tjejer, vi blir kompis med dom sen gör dom slut och då måste vi enligt våran lojalitet vara dum mot den nya som kommer men idag var vi bara snälla. Kan bero på mitt underbara humör jag är på?!

åkte till ea och kollade film och myste, tog med mig lisa. vi hade kakkalas med kladdkaka, jordgubbspaj, vaniljsås och grädde.
E berättade vad adam sagt
adam till elin; mamma jag förstår att bebisen är kvar där inne, där får den massa goda kakor och så men när den kommer ut får den bara mjölk.

Då har man lyckats skaffa sig en riktigt smart unge! Jag vet inte vad som blivit fel med min smarthet men jag satt och klappade elin på magen och hittade ett hål och jag kunde verkligen inte förstå vad det var.. navel kallas det visst ;)

i all härlighet började vi fundera över skillnaden mellan pirat och sjörövare och enligt våra säkra källor (google) är det två ord på samma sak ;D

 
Det gick nog precis upp för mig att jag inte ska tillbaka till skolan.. Jag har tagit studenten :O imorgon när ni går till skolan, njut för fy vad skolan är bra! allt jag önskar att vara tillbaka med klassen imorgon, alla lärare och bara snacka om sommaren. men allt jag får är en tandläkartid :S

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till Adam och bäbisen i magen

Riktigt mys var det! och glöm inte bäbisen rörde sig efter lååååång väntan ! trodde inte du skulle hinna känna de innan den kom ut ! =) hehe fatta att snart har ja en bäbis i famnen jag är TVÅ BARNS MAMMA SHIIIIIIIIIIIIIIT! =) coolt fan ! =)

2010-08-23 @ 12:03:03
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0