don´t forget

Min mamma väckte mig i morse för att hon var nyfiken på vad det var i ett brev jag hade fått :p haha min söta mamsi :D
idag var dagen jag försökt skjuta upp så länge nämligen min städdag.. nu ska ni få veta en hemlis; jag städar ordentligt två gånger om året (a) till min födelsedag och till julafton. mamma nödstädar ibland men jag gör det baa ordentligen dessa två gånger så idag var det dags. slängde två papperspåsar med skit och en plastpåse. Jag hittar så mycket roligt bla ett idolkort på bubbles och deras autografer, hahah :D

höll väl på från ett till åtta men en del pauser såklart men ändå :p tog sen brumbilen ut till saris hon har ju varit borta hela helgen, väldigt lång tid hann sakna henne massor så vi snackade ikapp om både det ena och det andra och HERRREMAMMA SÄGER JAG BARA, MMMMM MUMMA ;) hahahah

nu är jag i sängen och kollar oth såklart :) imorgon kommer ett nytt gäng vänner som ska fira mig, ihihi jag är som ett barn jag verkligen älskar att fylla år :D får se hur länge det håller i sig, någon gång i framtiden kommer jag tycka att jag är gammal och då lär jag ju inte vilja fylla mer :p
är även barnvakt imorgon. lycka till till mig, min kusin är tokigt.

"avsiktligt eller oavsiktligt, det spelar egentligen ingen roll. För i slutändan gör det ändå lika ont"

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0